31 milionów złotych – taką wartość medialną ze sponsoringu klubu Premier League
Wolverhampton Wanderers wygenerował CoinDeal, marka założona przez trzech wrocławian.
Blisko 6,5 miliona funtów, czyli około 31 milionów złotych wygenerował w wartości medialnej sponsoring Wolverhampton Wanderers w okresie od 1 lipca do 30 września 2018 roku.
W sumie logotyp giełdy kryptowalut założonej przeze trzech Polaków – Adama Bicza, Filipa Dzierżaka i Kajetana Maćkowiaka – pojawił się w telewizji 180 tysięcy razy, a na ekranach telewizorów duże C było widoczne przez 256 godzin.
– Jak niejednokrotnie wspominaliśmy byliśmy świadomi tego, co robimy podpisując umowę z Wolverhampton. Chcieliśmy być w widocznym miejscu, na koszulce, a liczby pokazują dlaczego. Pamiętajmy też, że lipiec był w zasadzie martwym okresem, bo Premier League startowało dopiero w sierpniu. Chcemy na pewno jeszcze wzmocnić komunikację w kilku kanałach. Mamy sporo pomysłów, a Wilki są bardzo chętne do współpracy – mówi Kajetan Maćkowiak, współzałożyciel CoinDeal.
- W grze OneTouch możesz zagrać w grę Live Crash w Bitcasino - 23 sierpnia 2021
- Inwestowanie w kryptowaluty. Czy warto na to zaciągnąć kredyt? - 20 sierpnia 2019
- Kucoin Play, czyli zyskuj grając i wykonując proste zadania - 15 sierpnia 2019